Subject: Tallinna mnt 70, Haapsalu
From: René Männiste <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Andres Suurna" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 Nov 2024 15:33:33 +0200

Tere

Kirjutan seoses projektiga aadressil Tallinna mnt 70, Uuemõisa alevik, 
Haapsalu linn, (katastriüksus 67401:009:0244).

Kinnistule on väljastatud projekteerimistingimused ärihoone ehitamiseks. 
Väljastatud projekteerimistingimused koos joonisega leiate manusest.

Väljastatud projekteerimistingimuste alusel oleme kavandamas ärihoonet antud 
kinnistule. Ligipääs kinnistule on kavandatud Transpordiameti haldusalasse 
kuuluvalt kinnistult "9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee L14” (katastriüksus 
67401:009:1390) üle "9 Ääsmäe-Haapsalu-Rohuküla tee L35” kinnistu 
(katastriüksus 18401:001:0847) kasutades olemasolevat mahapööret L14 
kinnistult. Kõnelaune mahapööre koos täna olemasolevate pöördesuundadega on 
tähistatud manuses oleval skeemil.

Kavandatava ärihoone parkimiskohtade arv on ligikaudu 150 kohta, millele 
lisanduvad ärihoone teenindamiseks vajalikud transpordiveokid.

Sooviksime Transpordiameti kirjalikku seisukohta, kas skeemi tähistatud 
mahapööret koos olemasolevate pöördesuundadega nr 1-4 saame me kasutada 
kavandatava ärihoone liikluslahenduse projekteerimisel?

René Männiste
Arendusjuht

Akadeemia tee 78, 13520 Tallinn
tel: +372 55587959

Käesolev kiri ja selle lisad sisaldavad konfidentsiaalset informatsiooni ja 
ei kuulu edastamisele kirja päises nimetamata adressaatidele ilma saatja 
nõusolekuta. Loata avaldamine, kopeerimine, levitamine või muul viisil kirja 
kasutamine on rangelt keelatud ning võib olla ebaseaduslik. Juhul, kui olete 
saanud selle kirja eksikombel, teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning 
kustutage kiri ja tema lisad oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.